ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (בין חמישי לשישי) עם נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ'. הפגישה התקיימה בניו יורק, לקראת השתתפותו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם, ועל רקע פגישתו המתקרבת עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
במהלך הפגישה, ראש הממשלה דן עם הנשיא ווצ'יץ' בדרכים להמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה בין ישראל לסרביה, בעיקר בתחומי ביטחון וסחר. בנוסף, נתניהו הודה לווצ'יץ' על תמיכת סרביה בישראל.

לאחר מכן, שוחחו השניים על המאמצים לשחרור כל החטופים שמוחזקים על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס, ובכללם את אלון אהל, המחזיק באזרחות סרבית. נתניהו שיתף את נשיא סרביה בשיחתו עם הוריו של אלון, בעקבות הסרטון שפרסם חמאס המראה את בנם בשבי האכזרי של ארגון הטרור.
