הנשיא האמריקני לשעבר, ברק אובמה, שוחח אמש (רביעי) עם ההיסטוריון דיוויד אולוסוגה בלונדון, במסגרת סיבוב הרצאות באירופה. בריאיון, שנערך בהשתתפות קבל רב, שיתף אובמה תובנות על חייו האישיים ועל דאגותיו מהמצב הפוליטי והחברתי הנוכחי.
אובמה התייחס למערכת היחסים שלו עם רעייתו, מישל אובמה, וסיפר כי בילה את השנים האחרונות בניסיון "לחפור את עצמי מהבור" עם אשתו, לאחר שהקריירה הפוליטית שלו שלטה בחיי המשפחה במהלך כהונתו בבית הלבן. "עכשיו אני פחות או יותר בגובה העיניים", אמר לקהל, תוך שהוא מתבדח על המאמץ המתמשך לפייס את אשתו. הוא חזר על הנושא בהופעה קודמת בפנסילבניה, שם אמר כי בילה "יותר משמונה שנים" בניסיון להתקדם בנושא זה, וכי הוא "כמעט מגיע לנקודת איזון".

הזוג, שנשוי כמעט 33 שנים ולהם שתי בנות, מליה (27) וסשה (24), נצפה לאחרונה יחד בפורטופינו, איטליה, על יאכטה של חברם סטיבן שפילברג. זו הייתה הפעם הראשונה מזה חודשיים שהשניים נראו יחד, לאחר שמועות לא מאומתות על קשיים בנישואיהם.
בריאיון משותף בפודקאסט של מישל ביולי, התייחסו השניים לשמועות אלה בהומור. "מה, אתם אוהבים אחד את השני?" התבדח אחיה של מישל, קרייג רובינסון, כשמישל השיבה: "אה כן, חרושת שמועות". אובמה הוסיף: "היא לקחה אותי בחזרה! זה היה עניין של זמן מה". מישל הדגישה כי מעולם לא חשבה לעזוב את בעלה, ואמרה כי הפכה לאדם טוב יותר בזכותו, למרות תקופות קשות בנישואיהם.

מישל עצמה שיתפה כי היא חשה "חופשייה" לראשונה בחייה, כעת כשילדיה עזבו את הבית וקריירתו של בעלה כבר אינה במרכז. "זו הפעם הראשונה שכל בחירה שאני עושה קשורה אליי", אמרה בפרק של הפודקאסט שלה עם ג'וליה לואי-דרייפוס.
