accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

תמונה מבצעית: כוחותינו ממשיכים להעמיק את הלחימה בעזה

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

ג תשרי ה'תשפו (25.09.25)

5

7

like

0

dislike

הלחימה בעזה נמשכת: כוחות צה"ל מתקדמים משלושה כיוונים לעומק העיר, תוך תקיפות אוויריות וסיכול מחבלים • נתפסו אמצעי לחימה רבים, והלוחמים צפויים להגיע לשליטה מבצעית רחבה • הקבינט יחליט אם לכבוש את העיר במלואה או לפנות למהלכים מדיניים


הלחימה ברצועת עזה נמשכת ובמוקד העיר עזה: לאחר שורת היתקלויות בחג שהביאו למותם של שני לוחמים כמו גם מספר פצועים, כוחותינו המשיכו להעמיק את הפעילות הקרקעית משלושה כיוונים.

אוגדה 162 מתקדמת ללב העיר עזה, 98 פועלת ממערבית במחנה טרור, ואוגדה 36 נעה מדרום העיר. בנוסף אוגדה 99 פועל בשכונות סביב עזה ובמרחב נצרים, ואוגדת עזה במרחב חאן יונס ורפיח.

כוחותינו ברצועת עזה |
maximize-image
images-count2+
פעילות כוחותינו בעיר עזה | צילום: דובר צה"ל

מטוסינו תקפו עשרות פעמים בתיאום עם הכוחות הקרקעיים בימים האחרונים, וסייעו להם להתקדם בלחימה. לפי הדיווחים בעזה עשרות מחבלים חוסלו.

מוקדם יותר, נרשם אירוע חריג, כשמלב העיר עזה מחבלים ביצעו ירי של טיל נ"מ לעבר מסוק שפעל במרחב, הטיל פספס אותו והמסוק שב לבסיסו בשלום.

maximize-image
images-count2+
צילום מפעילות כוחותינו בעזה | צילום: דוברות צה"ל

הפעילות נמשכת גם על הקרקע, אך לא רק, אלא גם מתחתיה. כוחותינו מצאו אמצעי לחימה רבים בעיר עזה, שעל פי החשד הועברו לשם בימים האחרונים. טילי נ"ט, מטענים רבי עוצמה, נשקים ותחמושת נתפסו על ידי חטיבת השריון 401.

על פי הערכות – הלחימה צפויה להתרחב בשבוע הבא לקראת יום הכיפורים. והלוחמים צפויים להתקדם עוד לעומק העיר, ועשויים להגיע לשליטה מבצעית ברוב חלקיה.

maximize-image
images-count2+
פעילות כוחותינו בעיר עזה | צילום: דובר צה"ל

לאחר השגת השליטה המיוחלת בעיר, הקבינט יצטרך להכריע – כיבוש מלא שלה ומעבר למחנות המרכז מצד אחד, או נסיגה לאחור והליכה למהלכים מדיניים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News