במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) איתרו כוחות חטיבה 401 מתחם לחימה משמעותי של חמאס בעיר עזה, שהתפרס על פני מספר בתים. לפי החשד, בשבועות האחרונים הועברו אליו אמצעי לחימה רבים, בהם מטעני נפץ רבי עוצמה נגד טנקים ולוחמים, נשקים, טילי נ״ט וכן מסמכים המעידים על העברת אמל"ח למתחם ב־13 בספטמבר.

בתוך כך, כוחות אוגדה 98 ממשיכים להעמיק את הפעילות בעיר עזה במסגרת מבצע "מרכבות גדעון ב'". מרכז האש האוגדתי הכווין כלי טיס שתקפו כ־20 מטרות טרור במרחב, בהן מספר מחבלים ומחסן אמצעי לחימה.
הבוקר נרשמה תקרית חריגה כשמחבלי חמאס שיגרו טיל לעבר מסוק קרב של חיל האוויר במרחב העיר עזה. השיגור נכשל, לא נגרם נזק למסוק ולא היו נפגעים. המסוק המשיך בביצוע משימתו בסיוע לכוחות צה"ל הפועלים בשטח.

אמש זיהו כוחות האוגדה מחבל חמוש במטען שניסה להוציא לפועל פיגוע מיידי נגד הכוחות. בסגירת מעגל מהירה הוכוון כלי טיס שתקף וחיסל את המחבל.
