accessibility-icon
share-icon
סדרת האייפון 17 | צילום: שאטרסטוק
סדרת האייפון 17 | צילום: שאטרסטוק

בזמן שהם מתלוננים על רעב: ברצועת עזה השיקו את האייפון החדש

דביר כהן

דביר כהן

ג תשרי ה'תשפו (25.09.25)

7

1

like

0

dislike

בסרטון שהפך ויראלי ברשתות, מוכר עזתי בחנות סלולר הציג את האייפון 17 החדש - שכבר נמכר ברצועה, כשבועיים בלבד לאחר שהושק רשמית ע"י חברת אפל • בישראל הגיבו: "מי שיש לו כסף לקנות אייפון חדש שלא יבכה שאין לו לחם (לכאורה)"


בסרטון שהפך ויראלי ברשתות, מוכר עזתי בחנות סלולר הציג את האייפון 17 החדש – שהושק ע"י חברת אפל לפני כשבועיים בסך הכל וכבר נמכר ברצועת עזה, זאת בצל הטענות השקריות לרעב.

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד שיתף את הסרטון וכתב: "בכל העולם בוכים על הרעב בעזה והמרדף שם אחרי אוכל- אבל בעזה מתעסקים בכלל באייפון 17 פרו מקס החדש שכבר הגיע לרצועה וכולם רוצים להשיג!"

@yosephhaddadבכל העולם בוכים על הרעב בעזה והמרדף שם אחרי אוכל- אבל בעזה מתעסקים בכלל באייפון 17 פרו מקס החדש שכבר הגיע לרצועה וכולם רוצים להשיג! אולי "אין מה לאכול בעזה" אבל לפחות יש להם את הפלאפון הכי עדכני לצלם את סרטוני הרעב שלהם שישפיעו על האידיוטים השימושיים בעולם… The whole world is crying about the hunger in Gaza and the food search – but in Gaza, they’re all about the new iPhone 17 Pro Max that’s already arrived in the Strip and everyone wants to get their hands on it! Maybe "there is nothing to eat in Gaza" but at least they have the latest cell phone to shoot the hunger videos that influence the useful idiots of the world…

♬ צליל מקורי – יוסף חדאד – Yoseph Haddad


"אולי 'אין מה לאכול בעזה' אבל לפחות יש להם את הפלאפון הכי עדכני לצלם את סרטוני הרעב שלהם שישפיעו על האידיוטים השימושיים בעולם", הוסיף חדאד. גם ח"כ יוליה מלינובסקי התייחסה לעניין: "אם אין לחם תקנו אייפון!"

"עם כל הבכי בעולם על המצב ההומניטרי הקשה בעזה, יש להם כסף לקנות את האייפון 17 פרו מקס החדש. אני אומרת לכל העולם המודאג, מי שיש לו כסף לקנות אייפון חדש שלא יבכה שאין לו לחם (לכאורה)", כתבה ברשת X.

עקבו אחרינו גם ב-Google News