accessibility-icon
share-icon
צ'רלי קירק | צילום: שאטרסטוק
צ'רלי קירק | צילום: שאטרסטוק

שתי אחיות השחיתו אנדרטה לזכר צ'רלי קירק - ואיבדו את עבודתן

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ג תשרי ה'תשפו (25.09.25)

27

29

like

3

dislike

שתי אחיות מארה"ב פוטרו מעבודתן לאחר שתועדו משחיתות אנדרטה לזכר צ'רלי קירק, שנרצח בכנס ביוטה • הן בעטו בנרות, קרעו שלטים וקראו נאצות • כעת הן מבקשות תרומות לכיסוי הוצאות משפט בסך 18 אלף דולר, בטענה שפעלו בשם חופש הביטוי


שתי אחיות בארצות הברית פוטרו מעבודתן לאחר שנתפסו במצלמות משחיתות אנדרטה לזכרו של צ'רלי קירק, שנרצח במהלך כנס באוניברסיטת יוטה בארה"ב לפני כשבועיים. בעקבות כך, נאלצות השתיים לבקש תרומות לכיסוי ההוצאות המשפטיות – על סך 18,000.

קרי, בת 23, וקיילי רולו, בת 22, תועדו כשהן משחיתות את האנדרטה הספונטנית שהוקמה על מדרגות בית המשפט המחוזי בנטון. בין היתר, ניתן לראות בסרטון כיצד הן בועטות בנרות, קורעות את השלטים לזכר קירק, וקוראות משפטי נאצה. לטענתן, עצם המשפט הוא הפרה של זכויותיהן לחופש הביטוי.

"לכל אחד יש את הזכות לבטא את עצמו, אבל הבעיה היא שכאשר רומסים לזכרו של ​​מישהו, אתם לא רק רומסים את חופש הביטוי של המקימים, אתם רומסים את זכרו של אדם", אמר השופט ג'וזף בולינגר, שעוסק בתיק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News