accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה של לוחמי הימ״מ | צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה של לוחמי הימ״מ | צילום: דוברות המשטרה

חוסלה חוליית מחבלים בשומרון שתכננה פיגוע בטווח הזמן המיידי

רבקה שורק

רבקה שורק

ג תשרי ה'תשפו (25.09.25)

11

37

like

0

dislike

כוחותינו חיסלו בטמון שבשומרון שני מחבלי גא"פ חמושים, עלאא גאודת בני עודה ומחמד קאסם סלימאן, שהתבצרו במבנה ותכננו להוציא לפועל פיגוע מיידי


כוחותינו חיסלו הלילה (בין רביעי לחמישי) חוליית מחבלים שתכננה להוציא לפועל פיגוע בטווח הזמן המיידי בטמון שבשמרון.

במסגרת מאמצי מודיעין של השב״כ אותרו חברי החולייה שמזוהה עם הגא״פ, ביניהם המחבלים עלאא גאודת בני עודה ומחמד קאסם סלימאן, פעילי טרור חמושים המעורבים בקידום פיגועי ירי ומטענים מהעיירה טמון.

במהלך הפעילות, לוחמי הימ״מ, שב״כ וצה״ל כיתרו את המבנה שבו התבצרו שני המחבלים, ביצעו ירי מקלעים ומטול לעברו וחיסלו את המחבלים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News