כוחותינו חיסלו הלילה (בין רביעי לחמישי) חוליית מחבלים שתכננה להוציא לפועל פיגוע בטווח הזמן המיידי בטמון שבשמרון.
במסגרת מאמצי מודיעין של השב״כ אותרו חברי החולייה שמזוהה עם הגא״פ, ביניהם המחבלים עלאא גאודת בני עודה ומחמד קאסם סלימאן, פעילי טרור חמושים המעורבים בקידום פיגועי ירי ומטענים מהעיירה טמון.
במהלך הפעילות, לוחמי הימ״מ, שב״כ וצה״ל כיתרו את המבנה שבו התבצרו שני המחבלים, ביצעו ירי מקלעים ומטול לעברו וחיסלו את המחבלים.
