גייס חמישי. קטינה תושבת תל שבע שבנגב נעצרה אמש לאחר שפיזרה כרזות הסתה ותמיכה בחמאס ברחבי היישוב עומר הסמוך. דיווח ראשוני על הימצאות הכרזות התקבל בשעות הצהריים אתמול, וכוחות שהוקפצו לאזור פתחו בחקירה.
על הכרזות נרשם בין היתר: חמאס, עזה, ירושלים שלנו, הנגב קו אדום, הבדואים של באר שבע ועוד. כאמור, כעבור מספר שעות אומתה זהות החשודה, קטינה תושבת תל שבע, והיא נעצרה לחקירה בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי "המחוז הדרומי של משטרת ישראל ימשיך לפעול ביד קשה ולהפעיל את כלל האמצעים נגד כל מי שמסית לטרור ותומך באויב בזמן מלחמה וחותר תחת מדינת ישראל ושלטון החוק".
