בעקבות הכטב"ם ששוגר אתמול (רביעי) מתימן ופגע בעיר אילת, נותרו שלושה מהפצועים מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בסך הכול נפגעו 22 בני אדם בתקיפה.
מדוברות סורוקה נמסר כי הפצועים פונו במסוקים ישירות לחדר הטראומה. הפצוע הראשון, גבר בן 65, שסבל מפגיעה בידו, הועבר לאחר הערכה ראשונית לחדר ניתוח וכעת מאושפז במחלקה האורתופדית. מצבו מוגדר בינוני.
הפצוע השני, גבר בן 26, הגיע במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. הפצוע השלישי, גבר בן 24, מאושפז להשגחה במחלקה הכירורגית. מסורוקה נמסר כי הצוותים הרפואיים ממשיכים בליווי רפואי צמוד של המאושפזים.
