דובר צה"ל התייחס הלילה (רביעי) לנפילת הכטב"ם החות'י באילת שגרם לפציעתם של 22 בני אדם, והבהיר כי האירוע מתוחקר. לדברי צה"ל, מעל 98% מהכטב"מים ששוגרו לעבר ישראל יורטו על ידי מערכות ההגנה.
בהודעת דובר צה"ל נכתב: "חיל-האוויר פועל ברציפות להגנת שמי המדינה, ומאז פרוץ המלחמה יירט איומים רבים. עם זאת, יש להדגיש כי ההגנה אינה הרמטית. צה"ל ימשיך לתחקר, להפיק לקחים ולשפר את יכולותיו, כדי להבטיח את ביטחון אזרחי המדינה.

"מאז תחילת הלחימה שוגרו לעבר ישראל מאות כטב"מים חות'ים, יותר מ-98% יורטו. צה"ל שב וקורא לאזרחי ישראל להישמע להנחיות פיקוד העורף: עם קבלת התרעה יש להיכנס למרחב המוגן למשך עשר דקות. הנחיות אלו מצילות חיים".
מוקדם יותר הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, לאחר פגיעת הכטב"ם בעיר, והבטיח כי המתקפה תיענה במכה קשה וכואבת על שלטון הטרור החות'י.
כאמור, כטב"ם ששוגר מתימן הצליח לחדור את מערכות ההגנה האוויריות ולהתפוצץ בלב העיר אילת, סמוך למלון באזור תיירותי מרכזי. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו 22 בני אדם, בהם שניים במצב קשה, אחד במצב בינוני ו-19 במצב קל. בנוסף פונו חמישה נפגעי חרדה. במקום נגרם נזק כבד ופרצה שריפה שכוחות הכיבוי השתלטו עליה.
