משרד המודיעין של איראן פרסם הערב (רביעי) סדרת מסמכים וצילומים שלטענתו הושגו מתוך מתקנים רגישים בישראל. לפי שר המודיעין האיראני אסמאעיל חטיב, מדובר ב"חומרים מסווגים שהועברו על ידי גורמים מתוך ישראל", בתמורה לכסף או מתוך התנגדות פוליטית לראש הממשלה בנימין נתניהו.
בין המסמכים שהוצגו נכללים, לטענת טהרן, תיעודים מתוך "הכור בדימונה ומתקני גרעין ישראליים", מידע על "שדרוגים לנשק גרעיני" ופרטים הנוגעים ל"פרויקטים ביטחוניים משותפים לישראל עם ארצות הברית והאיחוד האירופי". בנוסף נטען כי נחשפה רשימת שמותיהם של 189 "מומחי גרעין וצבא" ישראלים, לצד פירוט מבנה ארגוני של התוכניות הגרעיניות.

עוד נטען כי בין החומרים נמצאו מסמכים הקשורים למדענים מארה"ב ומאירופה ותמונות אישיות של יו"ר הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, רפאל גרוסי. חטיב הצהיר כי "חדרנו את שכבות המגן של המשטר הציוני" והוסיף כי השגת החומרים התאפשרה בזכות "התבוסה הישראלית במלחמת 12 הימים".

בפועל, איראן כבר דיווחה בחודש יוני האחרון על "השגת מסמכים מסווגים מישראל". אז הודיעה סוכנות הידיעות "תסנים" כי מבצע מודיעיני "חסר תקדים" הניב "כמות עצומה של חומרים חשובים ובעלי ערך אסטרטגי".
ראש הארגון לאנרגיה אטומית של איראן, מוחמד איסלאמי, טען אז כי המסמכים מוכיחים שארה"ב ו"הטרויקה האירופית" (גרמניה, בריטניה וצרפת) עובדים בשיתוף פעולה עם ישראל על "תוכנית גרעין צבאית". בחודש שעבר הצהיר גם דובר משמרות המהפכה כי "מאגר המידע שבידינו שימש בתקיפות הטילים והכטב"מים נגד האויבים".
