איראן החלה לשקם את אתרי ייצור הטילים שהותקפו על ידי ישראל במלחמת 12 הימים שהתחוללה ביוני. כך עולה מתמונות לוויין שנותחו על ידי סוכנויות ידיעות, אך נראה שרכיב מפתח עדיין חסר: מערבלים גדולים הדרושים לייצור דלק מוצק לנשק.
מומחי טילים מסרו לסוכנות הידיעות AP כי השגת המערבלים הוא יעד עיקרי של טהרן, במיוחד לנוכח סנקציות אפשריות של האו"ם שעשויות להיות מוטלות מחדש בהמשך החודש. ייתכן והסנקציות ייפגעו בפיתוח תוכנית הטילים, בין היתר.

אותם "מערבלים פלנטריים", משמשים לערבוב יעיל של דלק מוצק, אותו ניתן לשגר מהר יותר מטילים המופעלים בדלק נוזלי. מהירות זו מקשה על השמדת הטיל במשגר. איראן עשויה לרכוש את המערבלים הללו מסין, שכבר סיפקה לה בעבר רכיבים לטילים. מומחים מדגישים שאם איראן תצליח להשיג את המערבלים, התשתית הקיימת תאפשר חזרה מהירה לייצור.
תמונות לוויין שצולמו החודש מראות בנייה מחדש במתקני פרצ'ין ושאהרוד, אתרים שכבר הותקפו בעבר על ידי ישראל. מהירות השיקום מעידה על החשיבות הרבה שטהרן מייחסת לתוכנית הטילים, בניגוד לרמת הפעילות הנמוכה באתרי הגרעין המופצצים.

במהלך המלחמה שיגרה איראן 574 טילים לעבר ישראל, ונראה כי שוגר יותר משליש מהארסנל הכולל שלה, המוערך בכ-2,500 טילים.
איראן כנראה תסתמך על סין גם כדי להשיג כימיקלים לייצור דלק מוצק, וזאת לאחר פיצוץ אדיר באפריל שהתרחש בנמל איראני. אנליסטים מעריכים כי סין יכולה לספק גם מערכות הנחיה ומיקרו-מעבדים, ואם איראן תצליח לשקם את יכולותיה, מלחמת 12 הימים תהיה "מעידה זמנית" בלבד.
