שר הביטחון ישראל כ"ץ נפגש היום (שני), ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל אייל זמיר, להרמת כוסית לראש השנה עם חברי פורום המטה הכללי של צה"ל: "ראש השנה הזה הוא בסימן של גבורה. הפורום הזה מייצג את הגבורה העילאית של כל אזרחי מדינת ישראל, של לוחמי ולוחמות צה"ל וכל גופי הביטחון".
"יש כאן תחושת אחריות, משוכנעות, מחויבות ויש את תחושת החוזק ההיסטורי", הוסיף שר הביטחון, "בכל ביקור שיוצא לי לעשות, בכל אחת מהחזיתות, אני פוגש את חיילי הסדיר, המילואים והקבע. המסר שלהם מדהים: 'קשה, אבל אנחנו נחושים. אנחנו באנו, אנחנו נעשה ותאפשרו לנו להשלים את המשימה'".

כ"ץ הסביר: "כרגע יש מאמץ אדיר של צה"ל בעזה, במורכבות גדולה, בגלל החטופים, בגלל הצורך להגן על החיילים ועל הלוחמים במקסימום, ואני חושב שהדרך שבה צה"ל פועל כרגע היא דרך נכונה, תוך לקיחה בחשבון והתחשבות של שאר הדברים. הפעילות העוצמתית נותנת את הפתח ותביא לאפשרות לסיים את המלחמה בדרך נכונה ומהירה".
"אני מקווה שהדבר הזה יקרה, כאשר תימצא הדרך גם להחזיר את החטופים וגם להכריע את החמאס ולוודא שהסכנה הזאת לא תהיה", הדגיש השר כ"ץ, "אני כשר הביטחון גאה בזה שיש על מי לסמוך: אני סומך עליכם, על כל חיילי וחיילות צה"ל, על כל הגורמים שפועלים כאן כדי להשיג את המטרות".
השר סיכם: "אז השנה הזאת, אני רוצה באמת לאחל לכל חיילי צה"ל ולכל גורמי הביטחון – שתהיה שנה טובה ובטוחה, שנה של הצלחה והשנה שתביא למילוי השאיפות שבגינן אנחנו כולנו פועלים. שנה טובה לכם, ותודה ומלוא הערכה על כל הפעילות".
