לוחמי אש מתחנת מרחב 'האומה' במחוז ירושלים כיבו היום (שני) שריפה שפרצה בקומת מגורים בבניין בשכונת הבוכרים שבבירה – לא היו נפגעים באירוע. עם הגעת הצוותים למקום, החלו בפעולות מהירות לכיבוי הלהבות ולשחרור העשן הכבד שהצטבר בבניין.
במקביל, לוחמי האש ביצעו סריקות מקיפות בקומה הבוערת ובשאר הבניין על מנת לשלול הימצאות לכודים. הלוחמים השיגו שליטה על האש ומנעו את התפשטותה לכלל הבניין. מפקד האירוע, רב רשף אריק אבולוף, מסר: "קיבלנו דיווח על שריפה בדירה בבניין מגורים".

"לוחמי האש שהגיעו למקום במהירות, ביצעו כיבוי של השריפה ומנעו פגיעה קשה בדיירי הבניין", הוסיף אבולוף והדגיש: "אני פונה לציבור ומבקש, במיוחד בתקופת החגים, יש להקפיד על זהירות ובטיחות באש". בכבאות והצלה מחוז ירושלים פתחו בחקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.
