accessibility-icon
share-icon
זירת הפיגוע בצומת רמות בירושלים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
זירת הפיגוע בצומת רמות בירושלים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

מפקד פיקוד מרכז חתם על הריסת בתי המחבלים מהפיגוע ברמות

דביר כהן

דביר כהן

כט אלול ה'תשפה (22.09.25)

7

3

like

0

dislike

מפקד פיקוד המרכז חתם על צו החרמה והריסה לבתי המחבלים שביצעו את הפיגוע בצומת רמות לפני שבועיים • צווי ההריסה נחתמו בהמשך לאיטום בתי המחבלים שבוצע ארבעה ימים לאחר הפיגוע


מפקד פיקוד מרכז, אלוף אבי בלוט, חתם היום (שני) על צווי החרמה והריסה לבתי המחבלים מחמד טהה ומותנא עומר שביצעו ב-8 בספטמבר 2025 את הפיגוע בצומת רמות בירושלים, בו נרצחו שישה אזרחים ישראלים ונפצעו 12 אזרחים נוספים.

צווי ההריסה נחתמו בהמשך לאיטום בתי המחבלים, שבוצע ב-12 בספטמבר, במהלך פעילות כוחותינו בכפר בית סאחור. כזכור, שישה אזרחים נרצחו בפיגוע הקשה בצומת רמות שבירושלים ו-12 נוספים נפצעו.

maximize-image
איטום בתי המחבלים בבנימין | צילום: דובר צה"ל

הפיגוע, שבוצע ע"י שני מחבלים בלתי חוקיים ממרחב בנימין, עורר ביקורת קשה על מחדלי מערכת הביטחון אך גם חשף רגעי גבורה. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, חוסלו במקום על ידי אזרח ולוחם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News