מפקד פיקוד מרכז, אלוף אבי בלוט, חתם היום (שני) על צווי החרמה והריסה לבתי המחבלים מחמד טהה ומותנא עומר שביצעו ב-8 בספטמבר 2025 את הפיגוע בצומת רמות בירושלים, בו נרצחו שישה אזרחים ישראלים ונפצעו 12 אזרחים נוספים.
צווי ההריסה נחתמו בהמשך לאיטום בתי המחבלים, שבוצע ב-12 בספטמבר, במהלך פעילות כוחותינו בכפר בית סאחור. כזכור, שישה אזרחים נרצחו בפיגוע הקשה בצומת רמות שבירושלים ו-12 נוספים נפצעו.

הפיגוע, שבוצע ע"י שני מחבלים בלתי חוקיים ממרחב בנימין, עורר ביקורת קשה על מחדלי מערכת הביטחון אך גם חשף רגעי גבורה. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, חוסלו במקום על ידי אזרח ולוחם.
