דובר צה"ל הודיע היום (שני) כי בהתאם להערכת המצב הרב זירתית, הוחלט על תגבור וכוננות של עשרות פלוגות בהכשרת הלוחמים מכלל צה״ל, למשימות הגנה והתקפה בגזרות השונות במהלך חגי תשרי.
"צה"ל תגבר את גזרות הלחימה בכוחות באוויר, בים, ביבשה ובכלל המערכים ברחבי הארץ", הוסיף דובר צה"ל. כזכור, אמש חוסל מחבל חיזבאללה בדרום לבנון, בתקיפה בה נהרגו מספר "בלתי מעורבים".

בתוך כך, צה"ל פרסם אתמול כי למעלה מחצי מיליון אזרחים עזבו עד כה את העיר עזה ונעו דרומה לכיוון האזור ההומניטרי בדרום הרצועה. במקביל, כוחותינו השלימו את כניסתם לעיר עזה והחלו בפעילות במעוזי הטרור של חמאס בעיר.
