שורד השבי אלי-ה כהן, ששוחרר משבי ארגון הטרור חמאס לאחר שהיה חטוף במשך 505 ימים, התארח הערב (ראשון) בתוכנית "פתחי את שי" והתייחס לקמפיין הרעב המזויף בעזה שפשט ברחבי העולם בחודשים האחרונים, והודהד גם בחלקים מהתקשורת בישראל.
"אני לא ראיתי רעב בשום שלב, בטח לא אצלם, אצל האנשים שהייתי אצלם", אמר כהן, "לא חייתי למעלה, לראות מה קורה למעלה. אני יודע להגיד לך שמתחת לאדמה האנשים האלה חיים כנראה יותר טוב ממני וממך".

שורד השבי נשאל מה הוא חושב על אנשים שאומרים כי צריך להתחשב באוכלוסיה העזתית וענה: " מה זה להתחשב? באנשים שחילקו ממתקים ביום שחטפו אותי ורצחו את 48 החברים שלי, אלה האנשים שאנחנו צריכים לדאוג להם?"
אלי-ה הדגיש כי הוא לא מאמין שהעזתים רעבים והוסיף: "נכנסים משאיות, ועובדה שהחמאס יושב מתחת לאדמה עם המשאיות של הסיוע כל הזמן. במשך כל השהות שלי, היה להם אוכל, מים, שתייה – יש פה תעמולה מטורפת".
