accessibility-icon
share-icon
יהודה ושומרון | צילום: ללא
יהודה ושומרון | צילום: ללא

פרסום ראשון: נקודת התיישבות תקום עקב ההכרה במדינה פלשתינית

אליה אביב

אליה אביב

כח אלול ה'תשפה (21.09.25)

41

21

like

2

dislike

בעקבות הכרת מדינות מערביות במדינה פלשתינית, מועצת קרני שומרון הודיעה על הקמת נקודת התיישבות חדשה מצפון לכביש 55 כהרחבה נוספת של היישוב • ראש המועצה יהונתן קוזניץ הבהיר כי עתיד ההתיישבות נקבע בשטח, והדגיש שהמהלך הוא הראשון בשורת צעדים לחיזוק הריבונות וההתיישבות בלב השומרון


בעקבות ההודעה היום של בריטניה, אוסטרליה, קנדה ומדינות נוספות על הכרה במדינה פלשתינית, ראש מועצת קרני שומרון יהונתן קוזניץ מגיב בצעד מעשי. המועצה הכריזה היום על הקמת נקודת התיישבות חדשה בשטח שמצפון לכביש 55, כהרחבה נוספת של גבולות קרני שומרון.

ההחלטה מהווה מסר חד וברור, עתיד ההתיישבות נקבע בשטח על ידי מדינת ישראל ולא במסדרונות דיפלומטיים של מדינות זרות. בקרני שומרון מציינים כי מדובר בצעד ראשון מתוך שורת החלטות נוספות הצפויות בעת הקרובה, כולן נועדו לחזק את ההתיישבות היהודית בלב השומרון ולהבטיח את עתידו של האזור לדורות.

לדברי ראש מועצת קרני שומרון, יהונתן קוזניץ: "בעוד שמדינות רחוקות עוסקות בהצהרות סרק, אנחנו כאן בקרני שומרון עסוקים בבנייה ובעשייה. ההתיישבות מתרחבת, הריבונות הופכת למציאות, והמסר ברור: לא מדברים, בונים. קרני שומרון ממשיכה להתרחב ולהיות סמל להתיישבות בארץ אבותינו, כך היה וכך ימשיך להיות!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News