כתבנו המדיני תמיר מורג חשף היום (ראשון) כי לפני התקיפה באיראן "טראמפ השתעשע ברעיון ואף יותר מכך, להעניק לחיל האוויר מפציצי B-2 על מנת שנוכל לתקוף את מתקני הגרעין העמוקים ביותר, אך ישראל דחתה בנימוס את המתנה הזו".

עוד הוסיף בתוכנית "ריקלין ושות'", כי ישראל הציעה לטראמפ לשלוח טייסים לארה"ב כדי לעבור הכשרה על מנת להטיס את המטוס, ולאחר מכן "להשאיל" את המטוס על מנת לבצע את התקיפה. בעקבות ההסתייגות הישראלית, מורג סיפר כי טראמפ נסוג מהרעיון והחליט כי ארה"ב תבצע את התקיפה בעצמה.
לדברי מורג "בחיל האוויר העריכו כי מדינת ישראל תזדקק למטוסים רק לצורך מבצע אחד, וכי תחזוקת המטוסים תהיה סיוט לוגיסטי וכלכלי". לדבריו, הכרעה בסדר גודל כזה מגיעה לשלחן ראש הממשלה. אלוף במיל' יפתח רון טל הגיב כי אם זה נכון, הסירוב של ישראל הוא "שערורייה לאומית".
