accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

אימהות הלוחמים דורשות לעצור את הסיוע: "הורג את הבנים שלנו"

דסק C14

דסק C14

כח אלול ה'תשפה (21.09.25)

24

20

like

0

dislike

ורדית קרוגר, אם לשלושה לוחמים ממטה "אימהות לוחמים", בריאיון לעידו טאובר בתוכנית "ישראל הבוקר": "אני קוראת לנתניהו, לכץ ולזמיר לעשות טקס יפה כמו שהם אוהבים. תבואו, תעשו טקס, תסגרו את המים, תיתנו לאוכלוסייה לצאת ותסיימו את הדבר הזה"


בריאיון לעידו טאובר בתוכנית "ישראל הבוקר", ורדית קרוגר, אם לשלושה לוחמים ממטה "אימהות לוחמים", הסבירה היום (ראשון) מה לדעתה צריך לעשות בכדי לזרז את הניצחון במלחמה: "לסגור את צינור המים ולהפסיק עם האספקה הזאת, שמייצרת עוד ועוד הרוגים".

"זה לא רק אני", הבהירה קרוגר, "יש המון אימהות, כולנו פה עם ילדים בעזה, בלבנון, בסוריה, בכל הגזרות. אני אומרת לכולם, בואו תצטרפו אלינו, כי יש פה משהו הזוי. הבן שלי, בן 21, חבר'ה שלו בני 20 – הצוות בעצמו היה יכול לכבוש את עזה לבד".

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

קרוגר הוסיפה: "אני קוראת לנתניהו, לכץ ולזמיר לעשות טקס יפה כמו שהם אוהבים. תבואו, תעשו טקס, תסגרו את המים, תיתנו לאוכלוסייה לצאת, האוכלוסייה תצא ויוכלו לסיים את הדבר הזה, שהחטופים יהיו אצלנו בבית".

עוד אמרה האם: "החיילים שלנו מוכנים, מגיעים, כבר שנתיים, מורחים אותם עוד פעם ועוד פעם. עד עכשיו היו בעזה עדיין אנשים שאכלו את האוכל מהסיוע, ישבו במסעדות. עכשיו מכניסים לשם את החיילים שלנו, אחרי שנתנו להם אפשרות לכל מיני דברים שאף אחד לא מצפה מאיתנו".

maximize-image
images-count1+
סיוע הומניטרי, ארכיון | צילום: פלאש 90

"רוביו עכשיו בביקור שלו פה אמר באופן ברור – לכו תחסלו את חמאס", הדגישה קרוגר, "הגיע הזמן להקשיב לו, והגיע הזמן לייצר מצב בשביל החיילים שלנו, שהם יוכלו להביא את הניצחון כמו שהם יכולים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News