accessibility-icon
share-icon
צילום: לפי סעיף 27א'

נעמה לזימי התעמתה בהפגנה עם מפקד תחנת משטרה - שלא נשאר חייב

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כז אלול ה'תשפה (20.09.25)

127

70

like

5

dislike

לפי תיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, מפקד תחנת מוריה תועד קורא לח"כ נעמה לזימי: "את אפס" לאחר עימות ביניהם וקריאות שלה שנשמעו לעברו


חברת הכנסת נעמה לזימי התעמתה הערב (מוצאי שבת) עם מפקד תחנת מוריה בירושלים, יובל ראובן. לפי תיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, מפקד תחנת מוריה תועד קורא לח״כ נעמה לזימי: "את אפס" לאחר עימות ביניהם וקריאות שנשמעו לעברו.

חברת מפלגת העבודה אמרה בתגובה: "אפס הוא מי שהתנתק מהחובה לשרת מדינה וציבור ועבר לשרת רודן וכהניסט. משטרת בן גביר על מלא".

מוקדם יותר, באירוע שהתרחש הערב בכפר סבא, חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד הופל על ידי מפגינים מחוץ לאירוע הרמת כוסית של הליכוד. בסרטון שתיעד את המקרה, נראה חבר הכנסת מנסה לפלס את דרכו אל האירוע, אך הוא מופל ארצה ומוקף על ידי המפגינים, אשר אף זורקים עליו שטרות. הוא נאלץ להיעזר במאבטח כדי לקום ולהיחלץ מהמקום.

דלל התייחס לאירוע בתוכנית "הפטריוטים" ואמר כי התקרית "חצתה את הקו האדום". הוא הביע זעזוע מכך שחבר כנסת לא יכול להגיע לאירוע ציבורי והשווה אותו ל"לינץ'". הוא סיפר שקיבל אזהרה מאבטחת אישים לפני שהגיע לאירוע, אך לא שיער שהמצב יהיה כה חמור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News