מקרה אלימות חריף אירע הערב (שבת) מחוץ לאירוע הרמת כוסית של הליכוד בכפר סבא כשחבר הכנסת אלי דלל מהליכוד הופל על ידי מפגינים. בסרטון שתיעד את המקרה נראה דלל מנסה לפלס את דרכו אל האירוע, אך מופל ארצה ומוקף על ידי המפגינים, אשר אף זורקים עליו שטרות. חבר הכנסת נאלץ להיעזר במאבטח כדי לקום ולהיחלץ מהמקום.
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה גינה את האירוע בחריפות: "עזבו שהוא חבר כנסת, אדם מבוגר בן 70 (וגם מהמתונים והמקסימים שיש) מוטל על הרצפה, והחלאות הדמוקרטיות המטונפות האלה משליכות עליו חפצים. חופש ההפגנה? היועצת המשפטית למחאה מוכנה להכשיר הכל, גם אלימות – רק שהממשלה תיפול".

במפלגת הליכוד טענו: "התקיפה התרחשה ע״י פורעים עבריינים משולחי רסן בחסות היועמ״שית. מדובר במיעוט קיצוני שפועל כמיליציות איומים ואלימות המעוניין להשתיק, להפחיד והרצח הבא כבר מעבר לפינה. אנו לא ניכנע, לא נושתק ונמשיך לפעול למען עם ישראל בכל יום ובכל מקום במדינה".
שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן הוסיף: "מגנה בכל תוקף את האלימות החמורה נגד חבר הכנסת אלי דלל! זהו שפל נוסף של חבורת הפורעים הקפלניסטים, ששכחו מה זה דמוקרטיה ולא בוחלים בשום אמצעי. מערכת אכיפת החוק חייבת למצות את הדין עם הפורעים באופן הנחרץ ביותר".
מגנה בכל תוקף את האלימות החמורה נגד חבר הכנסת אלי דלל!
זהו שפל נוסף של חבורת הפורעים הקפלניסטים, ששכחו מה זה דמוקרטיה ולא בוחלים בשום אמצעי.
מערכת אכיפת החוק חייבת למצות את הדין עם הפורעים באופן הנחרץ ביותר. חופש ביטוי – כן אלימות, התפרעויות וחסימת כבישים – חייבים להסתיים…
— אלי כהן | Eli Cohen (@elicoh1) September 20, 2025
שרת התחבורה מירי רגב כתבה: "הכתובת על הקיר והרצח הבא על הידיים שלכם! אני מגנה בתוקף את המתקפה האלימה נגד חבר הכנסת אלי דלל. שוב ושוב אנחנו עדים לאותם פורעים מהשמאל. בשבוע שעבר זה היה נגדי בפתח תקווה, היום זה נגד ח”כ דלל, ובמקביל בירושלים הם פורצים לגדרות סביב בית ראש הממשלה – להזכירכם, לפני שבועיים הם שרפו שם רכבים! זו לא מחאה, זו אנרכיה".
חה״כ דלל מופל באלימות על ידי הפורעים. אף אחד מהם לא מנסה לעזור לו חלילה, חלק מצלמים וחלק זורקים עליו דברים.
גם במוצ״ש הזה המשטרה לא ערוכה. גם הפעם נכשלת המשטרה ולא מספקת הגנה לנבחרי הציבור.
זה יגמר בדם. pic.twitter.com/ee8HPSKQqx— חנוך מילביצקי – Hanoch Milwidsky (@hanochmilwidsky) September 20, 2025
יו"ר ועדת הכספים, חה"כ חנוך מילביצקי, הוסיף: "ח"כ דלל מופל באלימות על ידי הפורעים. אף אחד מהם לא מנסה לעזור לו, חלק מצלמים וחלק זורקים עליו דברים. גם במוצ״ש הזה המשטרה לא ערוכה. גם הפעם נכשלת המשטרה ולא מספקת הגנה לנבחרי הציבור. זה יגמר בדם".
מהשמאל נרשמו עד כה תגובות בודדות. חברת הכנסת דבי ביטון מ"יש עתיד" כתבה: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה נגד חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד. אפשר להסכים או לחלוק בדעות, זה טבעה של הדמוקרטיה, אך בשום אופן אין מקום להתנהגות אלימה ובוטה כלפי נבחרי ציבור. חובתנו לשמור על שיח מכבד ולהבהיר שדעתנו תתבטא רק בדרכים לגיטימיות".
