באירוע שהתרחש הערב (שבת) בכפר סבא, חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד הופל על ידי מפגינים מחוץ לאירוע הרמת כוסית של הליכוד.
בסרטון שתיעד את המקרה, נראה חבר הכנסת מנסה לפלס את דרכו אל האירוע, אך הוא מופל ארצה ומוקף על ידי המפגינים, אשר אף זורקים עליו שטרות. הוא נאלץ להיעזר במאבטח כדי לקום ולהיחלץ מהמקום.
דלל התייחס לאירוע בתוכנית "הפטריוטים" ואמר כי התקרית "חצתה את הקו האדום". הוא הביע זעזוע מכך שחבר כנסת לא יכול להגיע לאירוע ציבורי והשווה אותו ל"לינץ'". הוא סיפר שקיבל אזהרה מאבטחת אישים לפני שהגיע לאירוע, אך לא שיער שהמצב יהיה כה חמור.
"חבר כנסת שלא מסוגל להגיע לאן שהוא רוצה להגיע עם כזאת שנאה בעיניים, זה פשוט לא יאומן. זה דבר שלא הגיוני", אמר דלל והוסיף: "אני נמצא בתוך המון זועם, מלא שנאה, אני נמצא בתוך המון כזה. מה אני צריך להרגיש? זה פשוט לא יאומן".

עוד הוסיף דלל: "התקשרו אליי מאבטחת אישים לפני זה ואמרו לי שאני צריך להיזהר. אמרתי, 'בסדר, מה, אני לא הולך לאיזשהו מקום שבו יש ארגוני פשע שאני צריך להיזהר ממשהו', אבל כנראה שהם צדקו".
כתבנו לענייני משפט יאיר אלטמן מדווח כי המפכ"ל הגיב לתקרית בהערכת מצב שהתקיימה בעקבות האירוע, ואמר: "לא נאפשר פגיעה בחופש התנועה של נבחרי הציבור ולא נאפשר מניעת הגעתם לאירועים חברתיים כאלה ואחרים".

המפכ"ל הנחה לתחקר את האירוע ואת ההיערכות המבצעית ולפעול בכל האמצעים על מנת להביא למעצרם של הפורעים.
עוד הנחה המפכ"ל שלא לאפשר פגיעה במרקם החיים בבתיהם של נבחרי הציבור.
חברי כנסת רבים ביניהם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה גינו את האירוע. "עזבו שהוא חבר כנסת, אדם מבוגר בן 70 (וגם, מהמתונים והמקסימים שיש) מוטל על הרצפה, והחלאות ״הדמוקרטיות״ המטונפות האלה משליכות עליו חפצים" כתב אוחנה והוסיף: "חופש ההפגנה? היועצת המשפטית למחאה מוכנה להכשיר הכל, גם אלימות – רק שהממשלה תיפול".
