כוחות אוגדה 98 ממשיכים להרחיב את פעילותם בעיר עזה. ביממות האחרונות פועלים הלוחמים לכיתור העיר, ובמהלך הקרבות חוסלו יותר מ-30 מחבלים. במקביל, נוצרה מעטפת שמטרתה לאפשר פינוי האוכלוסייה האזרחית דרומה, לשם הגנתה.
במהלך המבצע איתרו הכוחות אמצעי לחימה ובהם תתי-מקלע ותחמושת שהוסתרו במבנים אזרחיים. בנוסף, נחשפו פירי מנהרות, תוואים תת-קרקעיים ומצלמות ששימשו את ארגוני הטרור למעקב ולאיסוף מודיעין על הכוחות המתמרנים.

במקביל לפעילות הקרקעית, מרכז האש האוגדתי, בשיתוף חיל האוויר ואגף המודיעין, תקף והשמיד יותר מ-120 תשתיות טרור – בהן מבנים צבאיים, מחבלים מופללים בדרגים שונים, עמדות תצפית ועוד.
