accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דובר צה"ל

כוחותינו מעמיקים את פעילותם בעיר עזה: מעל 120 מטרות הושמדו

שירה קריפס

שירה קריפס

כז אלול ה'תשפה (20.09.25)

21

19

like

1

dislike

כוחות אוגדה 98 מעמיקים את פעילותם בעזה: בימים האחרונים חוסלו למעלה מ-30 מחבלים, אותרו אמצעי לחימה ופירי מנהרות, ונחשפו מערכי מודיעין תת-קרקעיים • במקביל, חיל האוויר ומרכז האש האוגדתי תקפו והשמידו מעל 120 מטרות טרור, בהן מבנים צבאיים ועמדות תצפית


כוחות אוגדה 98 ממשיכים להרחיב את פעילותם בעיר עזה. ביממות האחרונות פועלים הלוחמים לכיתור העיר, ובמהלך הקרבות חוסלו יותר מ-30 מחבלים. במקביל, נוצרה מעטפת שמטרתה לאפשר פינוי האוכלוסייה האזרחית דרומה, לשם הגנתה.

במהלך המבצע איתרו הכוחות אמצעי לחימה ובהם תתי-מקלע ותחמושת שהוסתרו במבנים אזרחיים. בנוסף, נחשפו פירי מנהרות, תוואים תת-קרקעיים ומצלמות ששימשו את ארגוני הטרור למעקב ולאיסוף מודיעין על הכוחות המתמרנים.

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

במקביל לפעילות הקרקעית, מרכז האש האוגדתי, בשיתוף חיל האוויר ואגף המודיעין, תקף והשמיד יותר מ-120 תשתיות טרור – בהן מבנים צבאיים, מחבלים מופללים בדרגים שונים, עמדות תצפית ועוד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News