לאחר כחמש שעות, הסתיימה חקירתה של אמה של השרה מאי גולן היום (שישי) בלהב 433. בניגוד לאתמול, אז שתקה ויצאה מהחקירה לאחר כשעה – היום אמה של גולן שיתפה פעולה והחקירה התארכה.
לאחר הסערה שעוררה אתמול, הבוקר נכנסה האם בת ה-80 לתחנה לתחנה בליווי המשטרה, לאחר שבתה הסיעה אותה למקום והורידה אותה בכניסה. את דבר הגעתה אישר עורך הדין עמית חדד, שמייצג את השרה גולן.

לאחר הטענות נגדה: אמה של השרה מאי גולן התייצבה שוב לחקירה
כזכור, אתמול לטענת המשטרה, האם שמרה על שתיקה בחקירה ובעטה בקיר. אחרי שעה יצאה לשירותים, והתחילה לצעוק. בתגובה, השרה מאי גולן התחילה לצעוק על החוקר שהם מתעללים בה ולקחה אותה מהמקום.
במשטרה טענו כי ייתכן שהתנהלות זו נועדה להיות "הצגה" שנועדה לשבש את החקירה. בהמשך, כך נטען, השרה מאי גולן הוציאה את אמה מתחנת המשטרה כשהיא במצב בריאותי רעוע, מה שעורר טענות בתקשורת כי "הבריחה" אותה מהחקירה.

נמשך קרב הגרסאות בין המשטרה לבין מאי גולן בנוגע לחקירת אמה
במשטרה מסרו לחדשות 14 כי "היינו בהלם מהתנהלות האם, לנו זה ברור שהיא תודרכה מראש ותכננה את ההצגה. האירוע הזה מצטרף לשורה של חשדות והתנהלות בעייתית של השרה ואמה".
מנגד, השרה דחתה מכל וכל את הטענות שהוצגו נגדה ונגד אמה. לדבריה, אמה חשה ברע במהלך החקירה ונאלצה לפנותה לבית לקבלת טיפול רפואי. בפוסט ארוך בפייסבוק טענה השרה כי מדובר ב"עלילות" נגדה, וכי המשטרה נוקטת "שיטת התעללות מכוונת בכל מי שמקורב אליי".
