כתבתנו מילן עמר צילמה השבוע אייטם בגבול עזה עם אימהות של לוחמינו – או לפחות ניסתה לעשות זאת. הכוחות המוצבים שם לקחו לה את המצלמה והטלפון ואמרו לה כי מדובר בשטח צבאי סגור, בדיוק כשהייתה צריכה לעלות לשידור.
אלא שהיום נערכה במקום הפגנה של אנרכיסטים לעצירת המלחמה וכניעה לאויב – אותה הכוחות אפשרו לקיים באין מפריע. עמר העידה כיצד לוחמינו התרגשו לראות את האימהות – ואיך אירוע שכזה עלול להחליש אותם.

גם אחת האימהות מסרה לכתבתנו: "זה לא הגיוני מה שקורה שם. כל מערכת המשפט – איתם, כל מערכת האכיפה – איתם, כל המשטרה – איתם. הם כמו זומבים. משהו דפוק במדינה שלנו – כולם לטובתם, זה לא הגיוני".
