accessibility-icon
share-icon
צילום: מילן עמר

צה"ל מציג: כתבה מחזקת - לא, הפגנה מחלישה - כן

דביר כהן

דביר כהן

כו אלול ה'תשפה (19.09.25)

41

14

like

16

dislike

כתבתנו מילן עמר צילמה השבוע אייטם בגבול עזה עם אימהות של לוחמינו - אך לקחו לה את המצלמה ואת הטלפון בטענה שמדובר בשטח צבאי סגור • אלא שהיום נערכה במקום הפגנה של אנרכיסטים לעצירת המלחמה וכניעה לאויב - אותה הכוחות אפשרו לקיים באין מפריע


כתבתנו מילן עמר צילמה השבוע אייטם בגבול עזה עם אימהות של לוחמינו – או לפחות ניסתה לעשות זאת. הכוחות המוצבים שם לקחו לה את המצלמה והטלפון ואמרו לה כי מדובר בשטח צבאי סגור, בדיוק כשהייתה צריכה לעלות לשידור.

אלא שהיום נערכה במקום הפגנה של אנרכיסטים לעצירת המלחמה וכניעה לאויב – אותה הכוחות אפשרו לקיים באין מפריע. עמר העידה כיצד לוחמינו התרגשו לראות את האימהות – ואיך אירוע שכזה עלול להחליש אותם.

maximize-image
הפגנת אנרכיסטים בת"א | צילום: אריק מרמור, פלאש 90

גם אחת האימהות מסרה לכתבתנו: "זה לא הגיוני מה שקורה שם. כל מערכת המשפט – איתם, כל מערכת האכיפה – איתם, כל המשטרה – איתם. הם כמו זומבים. משהו דפוק במדינה שלנו – כולם לטובתם, זה לא הגיוני".

עקבו אחרינו גם ב-Google News