בצה"ל הודיעו היום (שישי) כי החליטו להעלות את הלוחם ערן של"ם הי"ד לדרגת סרן, זאת לאחר שנפל בקרב בעזה ולאור פעילותו בתור מפקד יחידה ומינוי בטרם נהרג לתפקיד קצונה.
בהודעת צה"ל נכתב כי "ערן שלם ז"ל שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה, היה צוער בגדוד 'דקל' בבית הספר לקצינים ושירת כלוחם בסיירת מטכ"ל. לפני קורס הקצינים, ערן ז"ל ביצע השלמה חילית בסיירת מטכ״ל, וכן שירת כמפקד לוחם כשנה בדרגת ייצוג 'סגן'. בשל פועלו, תפקידו בתור מפקד ביחידה ומינויו לתפקיד קצונה ביחידה- הועלה לדרגת ׳סרן׳ לאחר מותו".

כאמור, אתמול, הותר לפרסום כי 4 לוחמים נפלו היום במהלך הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע מרכבות גדעון. הלוחמים נהרגו בפיצוץ מטען שהופעל על האמר שבו נסעו ברפיח. ערן שלם, בן 23, מרמת יוחנן, צוער בגדוד 'דקל', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל.
