במהלך אייטם שעסק בדבריו של יו"ר "ישראל בתינו" אביגדור ליברמן על כך שיו"ר "המחנה הממלכתי" בני גנץ, צריך לפרוש, ינון מגל חשף היום (חמישי) איזה פוליטיקאי מהאופוזיציה הוזמן להתארח בתוכנית – וטרם הגיע.
הדברים נאמרו בתוכנית המיוחד לסיכום השנה בבניני האומה לאחר שאיתמר פליישמן ציין: "גנץ אמר הערב דבר ראשון על ראשי האופוזיציה שהם אוהבים ללכת לדבר באולפנים ואז ללכת לשתות אספרסו בזמן שהם מדברים על החטופים. יש לנו מקום בפטריוטים אם הוא רוצה".

ינון מגל השיב לו: "אנחנו אומרים את זה הרבה זמן. אגב, הוא מוזמן, אני הזמנתי אותו, פגשתי אותו בהמבורגר. שיבוא, בשמחה". לאחר מכן מגל פירט וחזר על הזמנתו: "בשדה התעופה פגשתי אותו, אכלנו המבורגר. שיבוא, בשמחה".
