accessibility-icon
share-icon
חבר הכנסת עמית הלוי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
חבר הכנסת עמית הלוי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ח"כ הלוי: הצמרת ממשיכה להביא תוכניות מבצעיות שנועדו להיכשל

דסק C14

דסק C14

כה אלול ה'תשפה (18.09.25)

45

1

like

1

dislike

ח"כ עמית הלוי תקף את דובר צה"ל על רקע הצהרות בנוגע להכרעת חטיבת רפיח וטען כי חמאס נמצא בשיא כוחו, שולט באוכלוסייה ובמשאבים, ומחזיק בתשתיות לוחמה פעילות • לדבריו, צה"ל מתעלם מביקורת מקצועית וממשיך בשיטה שנכשלה


ח"כ עמית הלוי וחבר בוועדת חוץ וביטחון – מסר היום (חמישי) בהודעה לתקשורת: "כמה טראגי שאחרי שנתיים של מלחמה דובר צה"ל ממשיך להציג לציבור הישראלי מיצג שווא, כאילו חטיבת רפיח הוכרעה והחמאס כולו הוכרע צבאית".

הלוי טען כי חמאס נמצא היום בשיא כוחו, למעט כמות הרקטות: הוא מילא את שורותיו בעשרות אלפי לוחמים בדומה למה שהיה לו ב-6.10, יש לו מצבורים עצומים של חומרי נפץ ועיר תת קרקעית מתפקדת ופעילה בכל האזור שבשליטתו והרבה מעבר לכך. גם חטיבת רפיח שדובר צה"ל מתגאה שהוכרעה, נמצאת בשיא כוחה עם אלפי לוחמים ואמצעי לחימה, גם אם רוב החוליות הניידות שלה לא נמצאות היום ברפיח.

maximize-image
images-count1+
חבר הכנסת עמית הלוי | צילום: מושקוביץ, דוברות הכנסת

לדבריו, חמאס שולט במאה אחוז מהאוכלוסייה, במאה אחוז מהמשאבים וזו הסיבה היחידה שגם אחרי הפגיעות שהוא סופג מכוחותינו, יש לו את התשתית לחנך, להכשיר ולגייס לוחמים ואמצעי ייצור ולהמשיך את מסעות הרצח שלא נפסקו מאז ה-7.10.

הח"כ הסביר למה ההודעות הללו של הרמטכ"ל ודוברו כל כך טראגיות?
לטענתו, במקום לשנות ולהתאים את שיטת הלחימה של צה"ל מול צבא הטרור של חמאס, כלומר לנתק את חמאס מהאוכלוסיה ומהמשאבים וכך להביא להכרעה ולניצחון.

maximize-image
images-count1+
צילום: שאטרסטוק

במקום להקשיב לביקורת המקצועית הזו של אלופי צה"ל במיל' בתכנית האלופים, של פורום הקצינים והפצועים, של חברי ועדת חוץ וביטחון וגם של מנהל מערך הלמידה בזרוע היבשה תא"ל גיא חזות. במקום על זאת צמרת צה"ל ממשיכה להביא לקבינט ולכנסת תוכניות מבצעיות שנכשלו ונועדות להיכשל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News