לאחר נפילת הכטב"ם באילת והאזעקות שנשמעו הערב (חמישי) ברחבי הארץ בעקבות שיגורים מתימן, פרסם חבר מועצת השורא של החות'ים, חזאם אלאסד, בחשבון ה-X שלו פוסט עם מסר מאיים כלפי ישראל: "לא תחיו בביטחון — אף פעם". אלאסד, המזוהה עם הנהגת החות'ים, ניסה ככל הנראה לשדר מסר מאיים כלפי ישראל, אך הפוסט הפך למוקד לעג ברשת. גולשים רבים שמו לב לפרט השולי – המקף הארוך במשפט, שכידוע, נחשב לעדות לכך שהטקסט נכתב על ידי בבינה מלאכותית.
התגובות לא איחרו להגיע: "תרצה שאנסח לך את זה בצורה של הודעת דוברות לתקשורת?", כתב אחד המשתמשים. משתמשת נוספת כתבה: "לפחות היית מקטין את המקף שלא נגלה שהשתמשת ב-GPT". הפוסט, שאמור היה להציג איום על ישראל, גרר בסופו של דבר גל של תגובות נלעגות על השימוש בבינה מלאכותית או ב-ChatGPT.
לא תחיו בביטחון — אף פעם.
— حزام الأسد (@hezamalasad) September 18, 2025

האירוע התרחש שעות ספורות לאחר שנפל כטב"ם באילת ופגע במלון בעיר, ואזעקות שהופעלו במרכז ובירושלים בעקבות טילים ששוגרו מתימן. כוחות ההגנה האווירית יירטו חלק מהשיגורים ולא דווח על נפגעים.
