כוחותינו תקפו היום (חמישי) מטרות של ארגון חיזבאללה בדרום לבנון, במסגרת מבצע שהובל על ידי פיקוד הצפון באמצעות חיל האוויר. לפי דובר צה"ל, התקיפה בוצעה לאחר הודעת פינוי שהועברה לתושבים באזור וכללה שני גלי תקיפה שאורכם הכולל היה כשלוש שעות בכל המוקדים.
בפעולה הותקפו שישה מחנות של יחידת "כוח רדואן", ארבעה מחסני אמצעי לחימה ושתי תשתיות טרור נוספות. לפי דובר צה"ל, המחסנים ומיקומי המחנות פעלו בתוך אזורים מאוכלסים והיוו דוגמה לשימוש הארגון באזרחים כמגן אנושי.
המוקדים שנפגעו נמצאו במרחבים: מיס אל-ג'בל, תבנית, בורג קלוויה, דבין וטיר זבנה. לפני התקיפה ננקטו צעדים שנועדו לצמצם את הסיכון לפגיעה באזרחים, בהם שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ואיסוף מידע מודיעיני. מטוסי החיל שבו, על פי הדובר, לבסיסיהם בשלום.
דובר צה"ל הציג את התקיפה כחלק ממבצע מתמשך כנגד נסיונות חיזבאללה לשקם תשתיות טרור בדרום לבנון, ובייחוד כנגד יחידת "רדואן", יחידה שלטענת צה"ל תכננה וקידמה בעבר את "תוכנית כיבוש הגליל". דובר הצבא הוסיף כי מפקדי היחידה חוסלו בספטמבר 2024 במהלך "חיצי הצפון", אך מאז פועלת היחידה לשיקום יכולותיה, ולכן צה"ל פועל בשנים האחרונות כנגד נסיונות אלו.

בנוסף, התקיפה היא חלק מרצף פעולות מערכתיות נגד חיזבאללה. מאז תחילת הפסקת האש, נאמר בהודעה, חוסלו יותר מ-300 מחבלים ותקפו מעל 300 מטרות טרור. רק בשבוע החולף, כך נמסר, בנוסף לתקיפה הנוכחית, חוסלו ארבעה מחבלים שעבדו על פיתוח וייצור אמצעי לחימה והושמדה מפקדה של הארגון במרחבים שונים בלבנון.
בצה"ל הדגישו שהימצאות אמצעי הלחימה במחסנים מהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון וסיכנה את תושבי האזור, וכי הצבא ימשיך לפעול להסרת האיום על מדינת ישראל. אירוע זה מצטרף להסלמה המתמשכת באזור הצפון ולתגובות הדדיות בין הצדדים: בצה"ל נמסר כי יפעל בעוצמה כנדרש נגד כל ניסיון שיקום של יכולות טרור על מנת למנוע פגיעה באזרחים ובשטח המדינה.
