ההיסטוריה חוזרת על עצמה: שלט שהוצג השבוע בעיר פלסנבורג בגרמניה מכיל תוכן אנטישמי שמזכיר את תקופת שלטונה של המפלגה הנאצית. יותר מ־80 שנה אחרי שגרמניה הנאצית תלתה שלטים המחרימים יהודים מהחיים הציבוריים, אנו רואים את אותה השנאה המתועבת.
הנאשם במעשה, בן 60, מנהל חנות קטנה בעיר מאז 2016, שבה הוא מוכר חפצי גותיקה וספרות טכנית. מאחורי שולחנו תלויה דגל מלחמה של הרייך ובחלון מתנופף דגל פלשתין – שילוב הרסני. אך זה לא הכל, ביום רביעי הציג הנס את שנאתו ליהודים בגלוי לעיני כול.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
לפי דברי בעל החנות, השוטרים שהגיעו למקום לא עשו לו דבר, "המשטרה הייתה כאן אמש ואמרה לי שעליי להוריד את השלט וזהו" אמר לעיתון הבילד. נוסף על כך הנאשם לא הביע חרטה. כתב הבילד אמר עליו שהוא היה גס רוח וכעוס. בנוסף הוא אמר לכתב "אני צופה בחדשות כל ערב. וכשאני רואה מה שהיהודים עושים ברצועת עזה, יצאתי מדעתי והדפסתי את הפוסטר".
