accessibility-icon
share-icon
חדשות 14

השר קרעי קורא: יש לכבוש את עזה ולהחיל ריבונות ביו"ש

דסק C14

דסק C14

כה אלול ה'תשפה (18.09.25)

2

0

like

0

dislike

ח"כ קרעי בוועידת הלאום של ערוץ 14: "אסור לעצור באמצע, צריך להשמיד את החמאס ולהחזיר את כל החטופים" • קרעי התייחס לראש השנה באומרו: "בשבוע הבא - יום הדין, יש לפתוח עליהם את שבעה מדורי גיהינום ולמצות את הדין עד הסוף" • בנוסף התייחס השר לנושא הריבונות וקרא להתיישבות ועשייה ביו"ש


בועידת הלאום של ערוץ 14 התראיין היום (חמישי) שר התקשורת שלמה קרעי, דיבר על הכיבוש בעזה וקרא להכרעה במלחמה ללא עצירות מיותרות, השר הדגיש זאת בציטוט מפסוק ל"ח בתהילים: "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם", הפעם הפסוק הזה צריך להתממש במלוא עוצמתו".

בהמשך הריאיון, התייחס השר לנושא החלת הריבונות: "אנחנו עושים ריבונות בשטח, פרסנו עשרות אנטנות בשטחי יו"ש. הגיע הזמן, צריך להראות להם שההפך הוא הנכון".

maximize-image
ח"כ שלמה קרעי בועידת הלאום | צילום: חדשות 14

עוד הוסיף כי "החמאס היתל בנו מספיק חודשים שחשבנו שנחזיר עוד כמה חטופים וזה נראה שזה לא קורה, לכן אסור לעצור הפעם". השר קרא "להשמיד את החמאס, להחזיר את כל החטופים הביתה"

קרעי התייחס ליום הדין (ראש השנה) בנוגע למלחמה והדגיש: "צריך להשיג את כל מטרות המלחמה. ביום הדין בשבוע הבא, צריכים לפתוח עלייהם את שבעה מדורי גיהינום ולמצות איתם את הדין עד תום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News