הותר לפרסום: 4 לוחמים נפלו היום (חמישי) במהלך הלחימה ברצועת עזה במסגרת מבצע מרכבות גדעון. זאת, עשרה ימים בלבד לאחר נפילתם של סגן מתן אברמוביץ', סמל עמית אריה רגב, שמ"ר אורי למד וסמל גדי כוטל השם יקום דמם.
הלוחמים שנפלו היום הם צוערים מבה"ד 1 ונהרגו בפיצוץ מטען שהופעל על האמר שבו נסעו ברפיח.
אחד הלוחמים שנפל היום הוא גיבור ישראל, לוחם אגוז, איתן בן יצחק הי"ד שנפל כשהוא בגיל 22 בלבד. הוא הותיר אחריו את אשתו הצעירה, עטרה, אותה נשא רק לפני חודשיים וחצי. איתן הינו תושב היישוב הר ברכה שבגב ההר בשומרון ובוגר מכינת "בני דוד" עלי.
החלל השני הינו רס"ן אומרי-חי בן משה, בן 26, מצפריה, מפקד פלוגה בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, שירת כמפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים.
החלל השלישי הינו סגן רון אריאלי, בן 20, מחדרה, צוער בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בחטיבת גולני.
החלל הרביעי הוא סגן ערן שלם, בן 23, מרמת יוחנן, צוער בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל.
באירוע בו נפלו רס"ן אומרי-חי בן משה ז"ל, סגן רון ראובן אריאלי ז"ל, סגן איתן אבנר בן יצחק ז"ל וסגן ערן שלם ז"ל, נפצע באורח קשה צוער בגדוד ׳דקל׳, בבית הספר לקצינים.
