דובר צה"ל פרסם היום (חמישי) הודעה דחופה לתושבים בדרום לבנון, בה נמסר כי בשעות הקרובות יותקפו תשתיות צבאיות של ארגון חיזבאללה באזור. זאת בעקבות ניסיונותיו של הארגון לחדש את פעילותו הצבאית בניגוד להסכמות הקיימות.
על פי ההודעה, תושבי מבנים שסומנו באדום במפות שהופצו, וכן מבנים סמוכים בכפרים מיס אל-ג'בל, כפר תבנית ודבין, נדרשים לפנות את המקומות באופן מיידי. בצה"ל מדגישים כי המבנים משמשים את חיזבאללה לצרכים צבאיים, והישארות בהם עלולה לסכן את חיי האזרחים.

במסר שהועבר לתושבים צוין: "לשם ביטחונכם, עליכם להתרחק מהמבנים הללו למרחק של לא פחות מ־500 מטרים. הישארות במבנים מסכנת את חייכם".
#عاجل 🔴 انذار عاجل إلى سكان جنوب لبنان
🔸سيهاجم جيش الدفاع على المدى الزمني القريب بنى تحتية عسكرية تابعة لحزب الله الإرهابي في انحاء جنوب لبنان وذلك في مواجهة محاولاته المحظورة لاعادة اعمار أنشطته في المنطقة
🔸نوجّه تحذيرًا عاجلًا إلى سكان المباني المحددة بالأحمر في الخرائط… pic.twitter.com/uqB401MnDa— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) September 18, 2025
הצהרת צה"ל מגיעה ברקע הידרדרות המתמשכת בגבול הצפון והמשך הפעילות של חיזבאללה מתוך אזורים מיושבים בדרום לבנון.
