סערה התעוררה היום (חמישי) סביב חקירת אמה של השרה לשוויון חברתי, מאי גולן. בחלק מכלי התקשורת נטען כי השרה גולן "הבריחה" את אמה, כבת 80, מתחנת המשטרה בלהב 433 לאחר שנחקרה בפרשה הנקשרת למשרדה. מנגד, השרה גולן שוללת את הטענות הללו מכל וכל, ומוסרת כי אמה חשה ברע במהלך החקירה והיא נאלצה לפנותה לביתה לקבלת טיפול רפואי.

האירוע התרחש לאחר שאמה של גולן התייצבה לחקירה באזהרה, בחשד למעורבות בפרשת שחיתות לכאורה. על פי הדיווחים, לאחר כשעה של חקירה, יצאה האם מחדר החקירות. נטען כי אז הגיעה למקום השרה גולן ולקחה אותה מהמקום.
גרסתה של השרה גולן: "האם הייתה נסערת ורעדה, כל טענה אחרת היא שקר"
בלשכתה של השרה גולן דחו את הטענות. בהודעה רשמית מטעמה נמסר כי הגעת האם לחקירה תואמה מראש, אך "עוד לפני שהחלה החקירה, הדליפה המשטרה פרטים מהחקירה לכל ערוצי התקשורת". עוד נטען כי למרות גילה המבוגר ומצבה הבריאותי, "החוקרים סירבו לאפשר לשרה גולן ולעורכת הדין שהגיעה איתן לוודא שהחקירה לא תגרום לה לנזק בריאותי חסר תקנה".

על פי גרסת השרה, לאחר כשעה, החוקרות הוציאו את האם מחדר החקירות כשהיא "נסערת מאוד ורועדת בכל חלקי גופה". בשל כך, "השרה גולן לקחה אותה באופן מידי לביתה להתאושש והזמינה לה רופא".
לדברי גולן, "האם נחקרה ובתום החקירה נלקחה על ידי השרה גולן לביתה כדי להיבדק ע"י רופא ולהתאושש. כל טענה אחרת היא שקר מוחלט".
עוד נמסר כי "בסיום התייעצות עם רופא הוזמן צוות מד"א שבדק את אמה של השרה בביתה וקבע כי לחץ הדם שלה עלה עקב סטרס עמוק וניכר כי חוותה התקף חרדה והיא צריכה להימנע מעוד התקפי לחץ כאלה שמסכנים מאוד את בריאותה הרעועה".
