גבר בן 52 נכווה היום (חמישי) בשריפה שפרצה באזור התעשייה אריאל בשומרון, והוא פונה לבית החולים עם כוויות בפלג גופו העליון. במקביל – לוחמי האש השיגו שליטה על השריפה.
השריפה הקשה נגרמה מפיצוץ של אחד התנורים במפעל. הכוחות בשטח פעלו לחתירה למגע עם מוקד השריפה, וביצעו פעולות כיבוי ושחרור חום ועשן.

רשף האדי אבו זאלף, מפקד המשמרת שהגיע לזירה, סיפר: "לוחמי האש שהגיעו למקום פעלו בזריזות על מנת לתחם את השריפה כדי שלא תתפשט אל שאר חלקי המפעל. כעבור זמן קצר הושגה שליטה על מוקד הבעירה וכעת לוחמי האש פועלים לכיבוי סופי".
"עובדי המפעל סיפרו כי במקום אירוע פיצוץ סביב אחד התנורים במפעל, וכתוצאה מכך אחד העובדים נפצע והוא מפונה במצב קשה ע"פ גורמי הרפואה".
