אצטדיון הכדורגל באום אל פאחם נסגר הבוקר (חמישי) לאחר שהועסקו במקום שוהים בלתי חוקיים תושבי ג'נין. האצטדיון נסגר בצו מנהלי על ידי מפקד מחוז חוף לתקופה של 30 יום.
לפי המשטרה, במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, בוצעה פשיטה על אצטדיון הכדורגל בעיר שלמרגלות הכרמל.
בפשיטה שנעשתה במהלך משחק כדורגל שנערך במסגרת ליגה א' בשבת האחרונה באום אל פחם אותרו שני השוהים בלתי חוקיים שעל פי החשד הועסקו במגרש ונעצרו. השב"חים נעצרו לחקירה ובסיומה נכלאו וכאמור, מפקד המחוז חתם על צו סגירה מנהלי למגרש לתקופה של 30 יום.
