אווירת בחירות. לאחר שאייזנקוט הכריז על הקמת מפלגת "ישר! עם אייזנקוט", שר התקשורת לשעבר יועז הנדל הודיע היום (חמישי) באופן רשמי על השקת מפלגתו החדשה שתתמודד בבחירות הקרובות – מפלגת "המילואימניקים".
לפי הודעת המפלגה, "המפלגה מורכבת ממשרתי ומשרתות מילואים, משפחות מילואים, פצועי צה"ל, משפחות שכולות ומתנדבים אזרחיים. בין מייסדיה נמנים דמויות בולטות במאבק ארגוני המשרתים בחוק ההשתמטות ובפעילויות למען גיוס לכולם".

מייסדי המפלגה מספרים כי יתעסקו בעקרונות ולא בחרמות פוליטיים, שלטענתם מנעו מהכוחות הציוניים לשתף פעולה עד כה והיו, בין היתר, מהגורמים שהובילו אותנו לשבעה באוקטובר. בין מייסדי המפלגה ניתן למנות את
העקרונות אותם יידרשו, עוד בטרם הקמת הממשלה:
– ממשלה ציונית
– שירות לכולם
– הקמת ועדת חקירה
מפלגת המילואימניקים: "בשבעה באוקטובר המדינה נעלמה, ומי שהובילו אותה מאז הם המילואימניקים, בין אם על מדים ובין אם על אזרחי. אנחנו מתייצבים בחזית כי אין אחרים, מובילים את המאבק למען שירות לכולם בכנסת כי אין אחרים ומתייצבים למשימה הפוליטית כי אין אחרים. המילואימניקים באים לכפות שיקום על המערכת הפוליטית. מי שאחראי על השבעה באוקטובר צריך ללכת הביתה ומי שלקחו אחריות באותו היום ומאז, צריכים להשתלט על מוקדי הכוח ולהוביל את המדינה".
