accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "ישראל הבוקר"

"אור הבריאות": סאבלימינל חושף שיר חדש באולפן | צפו

דסק C14

דסק C14

כה אלול ה'תשפה (18.09.25)

1

3

like

0

dislike

היוצר והראפר סיפר בריאיון בתוכנית "ישראל הבוקר" בהגשת עידו טאובר על השיר החדש שיצר עם היוצרים דורון בראון ושרון לוי • "השיר מחפש לגעת באור הפנימי שיש בתוך כל אחד מאיתנו. אנחנו אומרים - לקלף את הקליפות, למצוא את המאחד בינינו, להתחבר", סיפר | צפו בריאיון המלא


הזמר קובי שמעוני, המוכר בשם הבמה סאבלימינל הוציא במשך המלחמה עם שותפו יואב אליאסי "הצל" וזמרים נוספים מספר שירים שכבשו את לב הקהל בהם "זה עלינו" ו"אל תירא ישראל". בריאיון הבוקר (חמישי) בתוכנית "ישראל הבוקר" בהגשת עידו טאובר הוא חשף שיר חדש – "אור הבריאות".

את שיר יצר הראפר עם הזמר והיוצר דורון בראון והיוצר שרון לוי. בראון סיפר על הרגע בו "נולד" השיר: "גיסי דיבר עם סאבלימינל, אמר שיש שיר כזה ואחר, יש איזה קונספט – כך זה התחיל. אנחנו התחברנו, וכשאנחנו התחברנו, אז זה היה ברגע אחד, משהו שלם, משהו שנתן לנו ליצור, ליהנות, להבין שבעצם אנחנו הולכים לאותה דרך ולהרים לבבות".

maximize-image
images-count1+
סאבלימינל והיוצר דורון בראון | צילום: חדשות 14

"השיר מחפש לגעת באור הפנימי שיש בתוך כל אחד מאיתנו. אנחנו אומרים – לקלף את הקליפות, למצוא את המאחד בינינו, להתחבר. בסופו של דבר כולנו רוצים לחיות במקום טוב, במקום בטוח, להיות שמחים, להיות בריאים", הסביר סאבלימינל.

"במיוחד מאז השביעי לאוקטובר אנחנו עושים כזאת מוזיקה לדור הניצחון. אנחנו מופיעים כל יום לחיילים, אנחנו מרימים את המורל. זה שיר לשמוע על הבוקר – אתה שומע אותו והוא עושה לך טוב, להתחבר למקור האמיתי, לאור הפנימי", המשיך.

maximize-image
images-count1+
צילום: מתוך דף הפייסבוק של יואב אליאסי "הצל"

הראפר אמר כי לדעתו במהלך חמשת מערכות הבחירות האחרונות ניסו להפריד בין החלקים בעם. "ניסו לזעזע אותנו ולגרום לנו קצת לאבד את הדרך וקצת לאבד את הזהות. אני חושב שזו תנועת מטוטלת, כי כשמנסים להרחיק אותך מהזהות שלך, מהמשמעות שלך, אתה בעצם מבין את זה יותר ומתחיל להילחם עליה", אמר

הזמר הוסיף כי הוא עובר בעצמו תהליך פנימי מאז שאביו נפטר. "אני מבין שפתאום אני הגזע של המשפחה, ואני צריך להעביר לדורות הבאים, לילדים שלי את המסורת. אני התחלתי להתחזק ולחזק את עצמי. תמיד היינו משפחה מסורתית, תמיד הייתי אדם מאמין, תמיד אנחנו שומרים שבת – אבל התחלתי ללמוד את השיעור היומי, והתחלתי להקפיד ממש על הנחת תפילין, והתחלתי כל מיני דברים לחזק, כדי באמת לדעת להעביר לילדים שלי הלאה".

הריאיון המלא עם סאבלימינל בנגן הוידאו בראשות הכתבה

עקבו אחרינו גם ב-Google News