במהלך תוכנית "הפטריוטים" ששודרה הערב (רביעי) התייחסו בפאנל לאמירותיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שהחל לנהל מגעים עם גורמים אמריקניים על אופן חלוקת האחוזים הקרקעות הרצועה.
במהלך תוכנית "הפטריוטים" ששודרה הערב (רביעי) התייחסו בפאנל לאמירותיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שהחל לנהל מגעים עם גורמים אמריקניים על אופן חלוקת האחוזים הקרקעות הרצועה.