accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90, חדשות 14

יותם זמרי: צריך לייאש את הפלשתינים, שיבינו - העתיד בחוץ

הפטריוטים

הפטריוטים

כד אלול ה'תשפה (17.09.25)

38

8

like

0

dislike

במהלך תוכנית "הפטריוטים" התייחסו לאמירות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על מגעים עם גורמים אמריקניים לגבי חלוקת קרקעות ברצועה • הפאנליסט יותם זמרי אמר כי יש לייאש את הפלשתינים: "תמיד נתנו להם תקווה - צריך להבהיר להם שהעתיד שלהם מחוץ לכאן"


במהלך תוכנית "הפטריוטים" ששודרה הערב (רביעי) התייחסו בפאנל לאמירותיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', על כך שהחל לנהל מגעים עם גורמים אמריקניים על אופן חלוקת האחוזים הקרקעות הרצועה.

יותם זמרי אמר: "כל השיח הזה מייאש את הפלשתינים – זה תמיד משהו שלא עשינו כל השנים". לאחר מכן, הבהיר את כוונתו: "תמיד נתנו לפלשתינים תקווה. צריך גם לייאש אותם. צריך להגיד להם – העתיד הוא בחוץ, אתם בחוץ".

maximize-image
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כזכור, סמוטריץ' טען כי החזון לשיקום עזה מוצג כתוכנית עסקית, שנבנתה "על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר", וכבר נמצאת על שולחנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ: "איך הדבר הזה הופך לבוננזה של נדל"ן, אני לא צוחק, ומחזיר את עצמו".

סמוטריץ': "עזה – בוננזה של נדל"ן, התחלנו מו"מ עם האמריקנים"

סמוטריץ': "עזה – בוננזה של נדל"ן, התחלנו מו"מ עם האמריקנים"

47
17.09.25|אדם מיכלשווילי

סמוטריץ' הוסיף כי "שילמנו הרבה מאוד כסף על המלחמה הזו, ועכשיו צריך להתחלק איך עושים אחוזים על הקרקע. את שלב ההריסה כבר עשינו, עכשיו צריך לבנות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News