accessibility-icon
share-icon
שר החוץ, גדעון סער נואם בטקס | צילום: רפי בן חקון, לע״מ

שגרירות פיג׳י נפתחה בבירה, סער: "הנחת אבן בחומות ירושלים"

דסק C14

דסק C14

כד אלול ה'תשפה (17.09.25)

1

like

0

dislike

בטקס במשרד החוץ בירושלים נחנכה שגרירות פיג'י בעיר, במעמד ראשי הממשלה ושר החוץ של פיג'י, בטקס הונחה אבן פינה סמלית לציון הפתיחה • שר החוץ סער: "ירושלים היא הלב הפועם של העם היהודי וסמל של המשכיות והיסטוריה בת 3,000 שנה, פתיחת השגרירות - אבן בחומות העתיקות של ירושלים"


בטקס שנערך היום (רביעי) במשרד החוץ בירושלים, נחנכה שגרירות פיג'י בעיר.  בטקס הונחה אבן פינה סמלית לציון הפתיחה, והאירוע נערך בהמשך לסיכום בין ישראל ופיג'י שהושג בחודש פברואר בשולי ועידת מינכן לביטחון. במעמד השתתפו ראשי הממשלה והשר החוץ של פיג'י.

הטקס כלל קבלת פנים במשרד החוץ בירושלים בנוכחות שר החוץ גדעון סער, ראש ממשלת פיג'י סיטיבני ראבוקה, שר ההגנה פוי טיקודואדואה ושרת האינפורמציה טבויה לינדה. השגרירות נפתחה בהתאם לסיכום שהושג בין שרי החוץ של ישראל ופיג׳י בפברואר השנה, במהלך ועידת מינכן לביטחון.

maximize-image
רה"מ נתניהו, שר החוץ סער וראש ממשלת פיג'י סיטיבני רבוקה | צילום: רפי בן חקון, לע״מ

סער: "ירושלים היא הלב הפועם של העם היהודי וסמל של המשכיות והיסטוריה בת 3,000 שנה". סער גם ציין את הקשר העמוק עם פיג'י המבוסס על ערכים מקראיים משותפים ועל ברית אמונים בין יהודים לנוצרים.

סער כינה את פתיחת השגרירות "הנחת אבן בחומות העתיקות של ירושלים" והדגיש כי הדבר מהווה השראה למדינות נוספות. בנוסף, התחייב להמשיך לחזק את מעמדה של ירושלים ולפעול לפתיחת והעברתם של שגרירויות נוספות בעיר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News