מועצת העיר הרצליה הסירה שלשום (שלישי) את ההצעה להדיח את יותם גוטמן מתפקידו כמורה בתיכון בעיר. ההצעה הועלתה ע"י אתי נחום ורפי קדושים, חברי המועצה מטעם הליכוד. הסיבות להצעה הם תכנים שפרסם גוטמן נגד הציבור הדתי והמתיישבים ביהודה ושומרון, בנוסף לתכנים נגד המלחמה בעזה.

בין התכנים ניתן לראות את הפוסט הבא: "כשקוראים להם 'אוכלי מוות' הם נעלבים, כשקוראים להם 'מתנחבלים' הם נעלבים, אני מתחיל לחשוד שהם לא אוהבים לשמוע את האמת". נוסף על כך, גוטמן כתב כי "אף אחד לא התריע כששלחו גדודים מהעוטף לאבטח השתוללות של מתנחבלים".
בפוסט אחר כתב גוטמן כי "אין שום מקבילה בין מחאת קפלן, לדתיים הפרזיטים שרק מוצצים מהמדינה את הטוב שלה". בקשר למלחמה בעזה כתב כי "המתגייסים הולכים למלחמה מיותרת, אני במקומם הייתי הולך לתאילנד, וחוזר רק בסיום המלחמה".

בדיון נכחה אתי נחום שטענה כי דבריו של גוטמן הם "הסתה אנטישמית כנגד מגזר שמאייש כ-70% מהיחידות הקרביות בצה"ל" וכי הוא "מעודד סרבנות בדרך של פרסום פוסט המתאר את חיילי צה"ל שנלחמים בפלשתינים כפראיירים".
למרות הדברים החמורים, ראש העיר יריב פישר ביקש להוריד את ההצעה מסדר היום בטענה ש"מועצת העיר איננה דין משמעתי. אנחנו לא ימין ולא שמאל, אנחנו לא דנים במקרים המשמעתיים ובשמות שאתם מעלים, אנו נוהגים כך גם בימין וגם בשמאל". לאחר ההצבעה בעד, ההצעה ירדה מסדר היום. על פי מבקר הליכוד, גם חבר המועצה מטעם ש"ס משה ועקנין הצביע בעד ההחלטה להוריד את ההצעה מסדר היום.
