9 חודשים לאחר המקרה, בית משפט השלום ברחובות זיכה היום (רביעי) מאשמה את ירדן מן, פעילת מחאת השמאל, שנחשדה בתקיפת השרה עידית סילמן. בפסק הדין נכתב: "אכן נגרמה תוצאה מצערת של פגיעה בגופה של השרה, ונזק אסתטי קל לטלפון הנייד שלה, אולם זוהי תוצאה מקרית".
האירוע התרחש בחודש ינואר האחרון, סמוך לבית ספר ברחובות. מן פעלה כדי לצלם את סילמן בעודה עסוקה בענייניה, ומשהתקרבה השרה כדי לצלמה באותה דרך – הטלפון של סילמן הועף מידה באלימות.

בהחלטת הזיכוי של בית המשפט, תוארה הסיטואציה באופן הבא: "הנאשמת הפנתה את גבה לשרה סילמן והתחילה להתרחק ממנה במטרה לעזוב את המקום. בשלב זה, החלה השרה סילמן לרוץ בעקבות הנאשמת, עקפה אותה מצדה השמאלי, חסמה את דרכה, תוך שהיא מצלמת אותה, וקרבה את הטלפון הנייד לפניה. אז, הניעה הנאשמת את ידה הימנית כלפי הטלפון הנייד של השרה סילמן , בתנועה כלפי מטה".
לבסוף, לאחר שהשופטת קרן וקסלר קבעה כי אי אפשר להסתמך על שלושת עדי השמיעה שטענו כי ראו את מן סוטרת לסילמן, נקבע כי: "במצב דברים, זה, כאשר מדובר באירוע שקרה כהרף עין, קבע בית המשפט כי תגובתה של הנאשמת, היא אוטומטית ובלתי רצונית, מתוך רפלקס, שנועד להגן על פניה ועיניה. אין בכך כדי ללמד על כוונה של הנאשמת לפגוע בשרה סילמן או על מודעותה לאפשרות הפגיעה בגופה או ברכושה".
