לאחר הפרסום היום (רביעי) ב-C14, גורמים במשרד לביטחון לאומי מתייחסים לעתירה של רינת סבן נגד השר איתמר בן גביר: "כשמי שמגיש עבורה את העתירה לבג"ץ היא התנועה לאיכות השלטון, עמותת שמאל מובהקת שפועלת להפלת הממשלה – מובן כי המניעים של הקצינה גם הם פוליטיים".
"בשונה מהמהלך הפוליטי של סבן יחד עם גורמים פוליטיים נוספים לחתור תחת סמכות השר לביטחון לאומי למנות קצינים בכירים, השר בן גביר ימשיך לבצע את המינויים על פי הסמכות המוקנית אך ורק לשר בחוק, באופן מקצועי ולא מוטה – וימשיך למנות רק קצינים מקצועיים ואיכותיים הראויים לקידום, ללא משוא פנים", הוסיפו הגורמים.

רינת סבן עותרת נגד השר בן גביר באמצעות עמותת השמאל הקיצוני
כזכור, קצינת המשטרה רינת סבן, יד ימינו של ראש אח"מ בועז בלט שלא קודמה בדרגה, החליטה לעתור היום לבג"ץ נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, באמצעות התנועה לאיכות השלטון. גם פורום המפכ"לים, אותו אירח דני לוי השבוע, לוקח חלק בעתירה.
