באולפן ערוץ 14 סיפר הבוקר (רביעי) דור אזרד מדסק C14 כי מאז תחילת המלחמה, רבים מעובדי הערוץ, ובהם אברהם לנדסברג, גויסו לשירות מילואים. לנדסברג, עורך ב-C14, המשרת כעת בעזה, בחר להקדיש רגע כדי לשלוח חיזוק ותודה לעורף, ובמיוחד לנשים שנושאות בנטל בבית.
"לאשתי היקרה אביגיל, ולכל נשות פלוגה ב', אני רוצה להגיד לכם תודה רבה", פתח לנדסברג את דבריו כשהוא במדי קרב ובשטח לחימה. "בצבא הכי חזק שבעולם, אלחם למענך. את התקווה האמיתית שבחיי, את הכח אני שואב ממך".
לנדסברג הדגיש את תפקידן המכריע של הנשים בשמירה על חוסן הבית והעורף: "אתן, הנשים בבית, אתן נותנות לנו את הגב ואת הרוח. אתן שמתמודדות לבד, אתן נותנות לנו את הדלק להמשיך הלאה, לדחוף קדימה עד לניצחון".
בסיום דבריו, פנה עורך C14 בקריאה לציבור בישראל: "ואתם אלה שבבית, כשאתם יודעים מה זה אשת מילואימניק, תיגשו אליה, תתעניינו בה. תהיו גאים בהן". הוא חתם את המסר המרגש במילים "תודה רבה לכם, עם ישראל חי!".
באולפן התרגשו חבריו למערכת מהמחווה. "איזה תותח הלנדסברג הזה", אמר עידו טאובר. דור אזרד הוסיף: "אברהם, אנחנו מתגעגעים אליו, שרק ישמור על עצמו. ושישוב לשלום למחלקת C14". הכתבה הסתיימה בהצדעה "לכל נשות המילואים הלביאות" על העמידה האיתנה והגאווה הגדולה שהן מעניקות ללוחמים בחזית.
