אישה כבת 40 נהרגה הבוקר (רביעי) באירוע אלימות קשה ברמלה לאחר שנורתה למוות. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האישה במקום, והעניקו טיפול רפואי לשני קטינים, נערה בת 14 וילד בן 4 שנפצעו באורח בינוני. השניים פונו לבית החולים שמיר-אסף הרופא עם פציעות חודרות בגופם.
"קיבלנו קריאה על אישה ו-2 ילדים שנפצעו באירוע אלימות ברמלה. הגענו במהירות למקום וראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה במקום", סיפר פראמדיק מד"א דן בן ישי, "במקביל, הענקנו טיפול רפואי לנערה בת 14 וילד בן 4 שנפצעו באורח בינוני. פינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי", הוסיף.
מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת נסיבות אירוע ירי בשכונת אג"ש ברמלה בו נורתה למוות אישה ושניים נפצעו במסגרת סכסוך ברחוב הערבי. "שוטרי תחנת רמלה פתחו כעת בסריקות מבצעיות ובידוד זירה ברחוב מסדה בעיר, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי ברכב, בו נורתה למוות אישה שזהותה טרם ידועה ושני קטינים נפצעו עפ"י גורמי רפואה באורח קל", נמסר, "שוטרי התחנה, מערכי המודיעין והזיהוי הפלילי בזירה פועלים לבידוד ואיסוף ממצאים, לצד סריקות אחר חשודים".
לפי תושבים בעיר, החיסול התרחש בשכונת עמישב ברחוב מסדה לאור יום, בצמידות למעון ילדים.
ממנהלת עמישב ברמלה נמסר בתגובה: "הבוקר, בשעה שבה הורים ליוו את תינוקותיהם למעון, התרחש חיסול לאור יום בסמוך למקום. מזעזע לחשוב מה היה עלול לקרות אילו קליעי הירי פגעו בתינוקות או בהוריהם. המצלמות שהוצבו במקום אינן פועלות כבר תקופה ארוכה, ואיש לא טרח לתקן אותן. אנחנו דורשים ביטחון לילדים שלנו. זה הזמן ליציאה מיידית למבצע חירום לאיסוף כלי הנשק והאמל"ח שמסתובבים כאן בשכונה. נוכחות משטרתית קבועה ומיוחדת היא צורך ביטחוני אמיתי."
