accessibility-icon
share-icon
צילום: עלי חאסן, פלא 90
צילום: עלי חאסן, פלא 90

דובר צה"ל בערבית הודיע על פתיחת נתיב פינוי נוסף מהעיר עזה

שירה קריפס

שירה קריפס

כד אלול ה'תשפה (17.09.25)

20

15

like

1

dislike

דובר צה"ל הודיע על פתיחת נתיב מעבר זמני לתושבי עזה דרך רחוב סלאח א-דין • הנתיב יישאר פתוח למשך 48 שעות בלבד עד יום שישי בשעה 12:00, במטרה להקל על התנועה דרומה


דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם הבוקר (רביעי) הודעה דחופה לתושבי העיר עזה ושכונותיה. על פי ההודעה, כדי להקל על התנועה דרומה, נפתח נתיב מעבר זמני דרך רחוב סלאח א-דין.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

בהודעה צוין כי התושבים יוכלו לעבור דרך רחוב סלאח א-דין ולהמשיך דרומה מוואדי עזה. הנתיב יישאר פתוח למשך 48 שעות בלבד, עד יום שישי בשעה 12:00.

על פי הערכות, קרוב ל-400 אלף עזתים נטשו את העיר ונותרו בה עוד כ-800 אלף. הישארותם של התושבים מהווה בעיה מבצעית משמעותית ומסבכת את נושא פינוי האוכלוסייה והבחירה במטרות התקיפה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News