שלמה פילבר התייחס היום (שלישי) למהלך הפוליטי החדש של גדי אייזנקוט, בתוכנית "שבע" עם יהודה שלזינגר, וחשף איזו מפלגה תיפגע הכי הרבה מהקמת מפלגת "ישר".
פילבר ציין כי הוא לא יודע להעריך כמה המפלגה תקבל בבחירות, אולם תיאר את מצבה כעת: "אני יודע שבסקרים האחרונים היא פחות או יותר מסתובבת סביב ה-11 או 12 מנדטים. שזה לא הרבה.

"בעצם, בואו ניזכר טיפה אחורה. אנחנו בארבע מערכות בחירות, הייתה לנו מפלגה אחת גדולה שקראו לה כחול לבן, שהיו בה 33, 34, 35 מנדטים בעצם. היא הייתה מורכבת משתי מפלגות, שזה יש עתיד וחוסן לישראל של בני גנץ. כל מה שקורה עכשיו זה בעצם לוקחים את 35 המנדטים האלה ומפרקים אותם מחדש, ומרכיבים אותם מחדש".
לדברי פילבר, במסגרת המהלך יישארו שחקנים ישנים ויבואו חדשים למגרש הפוליטי: "אחד מהם זה בנט, אחד מהם זה יהיה גדי איזנקוט, כנראה שבני גנץ יהיה במשחק, ודווקא לטעמי, מי שהולך להיפגע הכי קשה ממשחק הפירוק והרכבה הזה זה יאיר לפיד, כי כולם לוקחים ממנו ואין לו מאגר בוחרים חדש להגיע".

מוקדם יותר היום, הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל (מיל׳) גדי איזנקוט ייסד את מפלגתו "ישר! עם איזנקוט". לדבריו, הקמת המפלגה היא "ציווי אישי ולאומי – להיות ראויים". בין מייסדי המפלגה לצד איזנקוט נמנה השר לשעבר מתן כהנא, כמו גם ניר זוהר, נשיא חברת ההייטק WIX.
