מחבלים יידו הערב (שלישי) אבנים בין צומת אריאל לצומת תפוח תפוח סמוך לכפר מרדה, והצליחו לפגוע ברכבו של מילואמניק שמשרת בעזה כבר מספר חודשים, בעוד אשתו ובנו בן השנה נסעו ברכב.
באורח נס המחבלים פספסו את החלון ופגעו "רק" בפח של הרכב. הנהגת נתנה גז והמשיכה במהירות עד ליצהר. "האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת, האבן הייתה יכולה לחדור את החלון וח"ו לפגוע בתינוק בן השנה, לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם זה היה קורה", סיפר האב ל-C14.
אני בעזה, אישתי לבד בבית ביצהר. הערב היא נסעה מאריאל לבית, בדרך ערבים רוצחים ניסו לרצוח אותה ואת הבן שלי, זרקו עליה אבנים ובנס נגרם רק נזק לפח.
הגיע הזמן לטפל בערביי יו"ש!
תודה רבה לה' על כל החסדים… pic.twitter.com/fF3myxBbKy— אברהם לנדסברג (@landesberg360) September 16, 2025
בציוץ ברשת X כתב האב: "אני בעזה, אישתי לבד בבית ביצהר. הערב היא נסעה מאריאל לבית, בדרך ערבים רוצחים ניסו לרצוח אותה ואת הבן שלי, זרקו עליה אבנים ובנס נגרם רק נזק לפח. הגיע הזמן לטפל בערביי יו"ש! תודה רבה לה' על כל החסדים".
